Kotisivu
SD-kortin vaihtopalvelu

Jos epäilet, että SD-korttisi on viallinen:

  1. Anna tietosi
  2. Lataa 2 selkeää kuvaa tuotteestasi (edestä ja takaa)
  3. Valtuutettu asiakastuen edustajamme tarkistaa lähettämäsi kuvat ja varmistaa, onko SD-korttisi viallinen. Ilmoitamme myös, jos tuotteesi ei ole viallinen.
  4. Jos korttisi vahvistetaan vialliseksi, sinulle lähetetään ohjeet sähköpostitse ja saat myös palautustarrat, jotta voit lähettää meille viallisen tuotteesi.
  5. Kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet SD-korttisi, saat uuden kortin.

Täytä tietosi alla olevaan lomakkeeseen:

Tähdellä (*) merkityt rivit ovat pakollisia

Yhteystietosi



Täten vahvistan, että lähetän tämän vaihtopyynnön vain YHDESTÄ SD-kortista, ja jätän erilliset pyynnöt muista mahdollisesti viallisista SD-korteistani. *