Tervetuloa Sonyn teknisen tuen korjaussivustolle. Sinua opastetaan vaihe vaiheelta, jotta korjausprosessi olisi mahdollisimman helppo ja selkeä.
Joko tutustuit pikavianmääritystyökaluun (vain televisiot, kuulokkeet ja mobiililaitteet)? Jos et ole vielä tutustunut siihen, varmista, että tuote todella on korjattava. Korjaukset voidaan nimittäin usein välttää.
Kun olet varma, että korjaus on tarpeen, sinun on seuraavaksi kerättävä tietoja.
Korjausta varten tarvitaan seuraavat tiedot:
Mistä löydän mallinimen tai sarjanumeron?
Mallin nimi, sarjanumero ja IMEI-numero (vain mobiililaitteet) auttavat tunnistamaan laitteen ja saamaan korjauksen kannalta hyödyllisiä lisätietoja.
Jälleenmyyjä voi laskun avulla määrittää, onko tuotteen takuu vielä voimassa, ja etsiä tuotteen tietokannastaan. Eikö laskua enää löydy? Ei hätää. Jos tuotteen takuu on vielä voimassa, jälleenmyyjällä pitäisi olla digitaalinen kopio laskusta.
Tarkista, onko tuotteen takuu vielä voimassa (katso kohta Lasku), tai ota esille laajennetun takuun tiedot. Jos et ole varma kotimaassasi voimassa olevasta takuuajasta, tutustu yleistietoihin.
Nimi, osoite, sähköposti ja puhelinnumero.
On tärkeää valmistautua huolellisesti. Korjaustiimin työ helpottuu, kun ongelma on kuvattu selkeästi.
Voit ladata ja tulostaa mallin, joka auttaa keräämään kaikki tarvittavat tiedot.
Lataa malli
Kun tiedot ovat valmiit, etsi lähin valtuutettu huolto (ASC).