Vaihtoehto 1: MySony-tuotteen rekisteröintisähköposti (vain kameratuotteet):
Joillekin kameratuotteille on mahdollista saada vuoden lisätakuu rekisteröinnin yhteydessä (ehtoja sovelletaan). Lisätietoja aiheesta on täällä.
Esimerkki:
Jos et löydä aktivointikoodia tai et ole saanut sen sisältävää sähköpostia, tarkista roskapostikansio. Jos et ole saanut rekisteröintisähköpostia ota meihin yhteyttä.
Vaihtoehto 2: Olet ostanut jatkoturvalle tarkoitetun takuukortin.
Jatkoturvalle tarkoitetun takuukortin taustapuolella.
Esimerkki:
Huomautus: seuraavat mallit eivät ole oikeutettuja Sonyn laajoihin palvelusopimuksiin:
Jos koodin aktivoiminen ei onnistu, ota meihin yhteyttä.
Jos sinulla on jälleenmyyjän ja Sonyn välillä ennakkoon rekisteröity viiden vuoden jatkoturva (saatavilla vain Iso-Britanniassa), uusi televisiosi on mahdollisesti aktivoitava järjestelmäämme. Ota meihin yhteyttä, jotta voit mukauttaa sopimusta ja ilmoittaa meille tarkan ostopäivän.
Tämä sivu on tarkoitettu vain seuraaville Sony-laitteille: BRAVIA, videokamerat, Cyber-shotit, vaihdettavalla objektiivilla varustetut kamerat, objektiivit, kodin äänentoistoratkaisut ja henkilökohtaiset äänentoistoratkaisut.
Lisätietoa Xperia- ja Playstation-laitteista on niihin liittyvissä sivustoissa.
Tutustu erityiseen korjausosioon.